diş hekimliğini bitirmişsin. Daha diş hekimi olmamışsın,
Önce diş hekimi olmayı dene derim sonrası gelir.

yaşın genç tecrübe önemli bir olgudur. Bunu kazanırsan şuan ki hatanı da iyi anlarsın