Ben risk alabileceğim bir bölüme girdim ne oldu biliyor musunuz ? Işsiz kaldım. İnternet sektöründe olan bilgi birikimim olmasa tamamen aç kalırdım sanırım. Eğer babanız zengin değilse risk falan almayın çünkü siz çoktan treni kaçırmış bir anne babanın çocuğusunuz. Zengin çocuğu 10 kez iş yapar dokuzunu batırır birinde başarır ve "başarılı" olur. Sen birkez risk alırsın tutmazsa bitersin. Hepimiz aynı şartlarda değiliz.
Kesinlikle haklısınız. Maalesef bulunduğumuz coğrafya nedeniyle sözlerim çok ütopik farkındayım. Maalesef insanımız karnım doyacak mi acaba sorusuyla doğuyor. Ama en çok kazanan maalesef kaybedecek şeyi olmayan arkadaşlar oluyor.
Değil.