Hocam allah adamı çarpar yapmayın. Diş hekimliği kadar güzel bir meslek görmedim ben, sadece hafta sonları nöbete kalarak asgari ücret alan arkadaşlarım var. Ne tür bir risk almak istiyorsunuz?