• 22-08-2020, 11:01:52
    #10
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Kaç makale var hocam?
  • 22-08-2020, 11:02:12
    #11
    Neyi bekliyorsun hocam, 1000 liraya bile satardım hitsiz ise site
  • 22-08-2020, 11:06:54
    #12
    Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu sıralar site alacağım için site satış kategorisinde dolaşıyorum satış konunuzu gördüm sitenizi detaylıca inceledim. x.xxx aşağısında komik rakamlarla gelmeyin tarzı bir ifade kullanmışsınız fakat hiti olmayan, geliri olmayan bir siteye kim x.xxx fiyat verebilir.
    Hocam masraflar sadece 450 tema 100 ssl 100 domain + .net domaini de bende 100 de o seo ve optimizasyon çalışmaları ile zaten 1k yatırım olmuş siteye. Bedavaya satacağıma kendiliğinden kapansın daha iyi

    Sitenizle duygusal bir bağ oluşturabilirsiniz problem yok onda fakat x.xxx edecek bir site değil [/QUOTE]
    Öyle oldu sanırım

    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç makale var hocam?
    Çok fazla yok. Halen girişler oluyor. Elimde 10 tane var şu an hazır girilecek. Haftada birkaç makale minimum girmeyi düşünüyorum.

    MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi bekliyorsun hocam, 1000 liraya bile satardım hitsiz ise site
    Hocam bu gün sürekli girdiğiğimiz r10 bile hitsizdi bir zamanlar. Ancak ilk sahipleri projeye güvenmiş ve ilgilerini devam ettirmişler. Bir yerden sonra oturuyor hitler de oturur. Sürekli makale girişlerine devam ediyorum. Hem kendim yazıyor hem de makale . net den yazdırıyorum makalelerimi. İsminden kaynaklı bir yerlere geleceğini düşünüyorum bu yüzden kararsızım.
  • 22-08-2020, 11:07:21
    #13
    Web Tasarım ve Yazılım
    Şahsi fikrim,
    Domaininiz güzel. İçeriklere pek bakamadım lakin benim 1 senelik sitem aklingolgesi.com şuan günlük 400-500 arası hit e ulaşmış durumda. 2 senelik bir site için 5-25 çok az. İlgilenilmek değilde yanlış bir yol izleniyor olabilir.
    Size tavsiyem bu tarz içerik üreten youtuberlar ile iş birliğine gidin. Hep hit yükselecektir hemde marka bilinirliğiniz çok hızlı artacaktır.
  • 22-08-2020, 11:11:01
    #14
    herkese yavrusu kartal görünürmüş hocam. çok emek vermişseniz değer biçememeniz normal. ancak sitenin maximun ederi 2k civarlarındadır.
  • 22-08-2020, 11:16:18
    #15
    hocam benim 1 yıllık blogger tabanlı sitem var inanın 6 ay uğraştım en son uğraşmayı kestim baktım adsensede banlamış ne zaman girsem bloga günlük 70 100 kişi girmiş hep 5000 tl çok iyi bence satın başka yatrımlar yapın kendinize site emek istiyor zahmet istiyor fakat hürriyet milliyet bu siteler varken bitti yani adamlar her türlü makaleyi paylaşıyorlar az kaldı inanın +18ede girerler yakında hit gelsin diye
  • 22-08-2020, 11:26:59
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin sitenizin kategorisine https://www.atasunoptik.com.tr/blog/...ilecek-yerler/ atasun optik bile içerik yazmış. Ah ah internet alemi ne kadar bir çöplüğe dönmüş. Atasun optik ne işin var senin bir şehirdeki gezilecek yerlerle ilgili haber sitesi yazsa anlarım
    Hocam nereden bakılıyor bu aceba?
  • 22-08-2020, 12:10:17
    #17
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi fikrim,
    Domaininiz güzel. İçeriklere pek bakamadım lakin benim 1 senelik sitem aklingolgesi.com şuan günlük 400-500 arası hit e ulaşmış durumda. 2 senelik bir site için 5-25 çok az. İlgilenilmek değilde yanlış bir yol izleniyor olabilir.
    Size tavsiyem bu tarz içerik üreten youtuberlar ile iş birliğine gidin. Hep hit yükselecektir hemde marka bilinirliğiniz çok hızlı artacaktır.
    Önceden ilgilenilmemiş hocam. Ben alalı 3 ay oldu. Aldığımdan beri ilgi göstermeye çalışıyorum. Korona olayları düzeldiği zaman düzelicektir hiti. Şu an tatil yapanlar da alel acele tatil yapıyor ve uzun planlamalar yapmıyorlar. Bu yüzden seyehat rehberleri olan sitelerin birçoğu ciddi hit kayıpları yaşamakta.
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkese yavrusu kartal görünürmüş hocam. çok emek vermişseniz değer biçememeniz normal. ancak sitenin maximun ederi 2k civarlarındadır.
    Çok projeyi gördüm hocam ne ellerde değersizleşiyor. Öyle olsun istemiyorum. Alan kişi ekmeğini iyi yiyecek gibime geliyor. Eğer biraz daha motivasyonum artarsa ben daha da ilerleteceğim.
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim 1 yıllık blogger tabanlı sitem var inanın 6 ay uğraştım en son uğraşmayı kestim baktım adsensede banlamış ne zaman girsem bloga günlük 70 100 kişi girmiş hep 5000 tl çok iyi bence satın başka yatrımlar yapın kendinize site emek istiyor zahmet istiyor fakat hürriyet milliyet bu siteler varken bitti yani adamlar her türlü makaleyi paylaşıyorlar az kaldı inanın +18ede girerler yakında hit gelsin diye
    Ne yazık ki doğru. Algoritmada öncelik tanınan siteler çok gözü kara davranıyor. Ama bunu iyi ilerletsem marka oluşturamaz mıyım? Mesela gezebilirsin'den bak seyehat planlamanı yap denilir mi?
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nereden bakılıyor bu aceba?
    Arkadaş nereden bakmış bilmiyorum ama ben manuel olarak bir içeriği url'sinden veya belirli anahtar kelimelerinden araştırıp çıkan sonuçlara göre reaksiyon alıyorum.
  • 22-08-2020, 12:19:09
    #18
    hocam iyi bir reklam bütçeniz varsa tabikide ileri götürebilirsiniz bugun webtekno çok mu iyi sanki yabancı forumlardan aldıklarını türkçeye çevirip bir iki yer değiştirip atıyorlar ama adamlar reklamla şirketleşerek geldiler bugune ilk telefon bilgisayardı şimdi herşeye giriştiler size bize ekmek bırakmazlar