Siteme Değer Biçemiyorum.. & Sence Satmalı Mıyım?
35
●1.343
- 22-08-2020, 11:06:54Hocam masraflar sadece 450 tema 100 ssl 100 domain + .net domaini de bende 100 de o seo ve optimizasyon çalışmaları ile zaten 1k yatırım olmuş siteye. Bedavaya satacağıma kendiliğinden kapansın daha iyiLim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sitenizle duygusal bir bağ oluşturabilirsiniz problem yok onda fakat x.xxx edecek bir site değil
[/QUOTE]
Öyle oldu sanırım
Çok fazla yok. Halen girişler oluyor. Elimde 10 tane var şu an hazır girilecek. Haftada birkaç makale minimum girmeyi düşünüyorum.Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu gün sürekli girdiğiğimiz r10 bile hitsizdi bir zamanlar. Ancak ilk sahipleri projeye güvenmiş ve ilgilerini devam ettirmişler. Bir yerden sonra oturuyor hitler de oturur. Sürekli makale girişlerine devam ediyorum. Hem kendim yazıyor hem de makale . net den yazdırıyorum makalelerimi. İsminden kaynaklı bir yerlere geleceğini düşünüyorum bu yüzden kararsızım.MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-08-2020, 11:07:21Şahsi fikrim,
Domaininiz güzel. İçeriklere pek bakamadım lakin benim 1 senelik sitem aklingolgesi.com şuan günlük 400-500 arası hit e ulaşmış durumda. 2 senelik bir site için 5-25 çok az. İlgilenilmek değilde yanlış bir yol izleniyor olabilir.
Size tavsiyem bu tarz içerik üreten youtuberlar ile iş birliğine gidin. Hep hit yükselecektir hemde marka bilinirliğiniz çok hızlı artacaktır. - 22-08-2020, 11:16:18hocam benim 1 yıllık blogger tabanlı sitem var inanın 6 ay uğraştım en son uğraşmayı kestim baktım adsensede banlamış ne zaman girsem bloga günlük 70 100 kişi girmiş hep 5000 tl çok iyi bence satın başka yatrımlar yapın kendinize site emek istiyor zahmet istiyor fakat hürriyet milliyet bu siteler varken bitti yani adamlar her türlü makaleyi paylaşıyorlar az kaldı inanın +18ede girerler yakında hit gelsin diye
- 22-08-2020, 11:26:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam nereden bakılıyor bu aceba?DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2020, 12:10:17Önceden ilgilenilmemiş hocam. Ben alalı 3 ay oldu. Aldığımdan beri ilgi göstermeye çalışıyorum. Korona olayları düzeldiği zaman düzelicektir hiti. Şu an tatil yapanlar da alel acele tatil yapıyor ve uzun planlamalar yapmıyorlar. Bu yüzden seyehat rehberleri olan sitelerin birçoğu ciddi hit kayıpları yaşamakta.bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok projeyi gördüm hocam ne ellerde değersizleşiyor. Öyle olsun istemiyorum. Alan kişi ekmeğini iyi yiyecek gibime geliyor. Eğer biraz daha motivasyonum artarsa ben daha da ilerleteceğim.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazık ki doğru. Algoritmada öncelik tanınan siteler çok gözü kara davranıyor. Ama bunu iyi ilerletsem marka oluşturamaz mıyım? Mesela gezebilirsin'den bak seyehat planlamanı yap denilir mi?bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş nereden bakmış bilmiyorum ama ben manuel olarak bir içeriği url'sinden veya belirli anahtar kelimelerinden araştırıp çıkan sonuçlara göre reaksiyon alıyorum.zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-08-2020, 12:19:09hocam iyi bir reklam bütçeniz varsa tabikide ileri götürebilirsiniz bugun webtekno çok mu iyi sanki yabancı forumlardan aldıklarını türkçeye çevirip bir iki yer değiştirip atıyorlar ama adamlar reklamla şirketleşerek geldiler bugune ilk telefon bilgisayardı şimdi herşeye giriştiler size bize ekmek bırakmazlar

