hocam benim 1 yıllık blogger tabanlı sitem var inanın 6 ay uğraştım en son uğraşmayı kestim baktım adsensede banlamış ne zaman girsem bloga günlük 70 100 kişi girmiş hep 5000 tl çok iyi bence satın başka yatrımlar yapın kendinize site emek istiyor zahmet istiyor fakat hürriyet milliyet bu siteler varken bitti yani adamlar her türlü makaleyi paylaşıyorlar az kaldı inanın +18ede girerler yakında hit gelsin diye