hocam iyi bir reklam bütçeniz varsa tabikide ileri götürebilirsiniz bugun webtekno çok mu iyi sanki yabancı forumlardan aldıklarını türkçeye çevirip bir iki yer değiştirip atıyorlar ama adamlar reklamla şirketleşerek geldiler bugune ilk telefon bilgisayardı şimdi herşeye giriştiler size bize ekmek bırakmazlar