Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu sıralar site alacağım için site satış kategorisinde dolaşıyorum satış konunuzu gördüm sitenizi detaylıca inceledim. x.xxx aşağısında komik rakamlarla gelmeyin tarzı bir ifade kullanmışsınız fakat hiti olmayan, geliri olmayan bir siteye kim x.xxx fiyat verebilir.
Hocam masraflar sadece 450 tema 100 ssl 100 domain + .net domaini de bende 100 de o seo ve optimizasyon çalışmaları ile zaten 1k yatırım olmuş siteye. Bedavaya satacağıma kendiliğinden kapansın daha iyi

Sitenizle duygusal bir bağ oluşturabilirsiniz problem yok onda fakat x.xxx edecek bir site değil [/QUOTE]
Öyle oldu sanırım

Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç makale var hocam?
Çok fazla yok. Halen girişler oluyor. Elimde 10 tane var şu an hazır girilecek. Haftada birkaç makale minimum girmeyi düşünüyorum.

MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyi bekliyorsun hocam, 1000 liraya bile satardım hitsiz ise site
Hocam bu gün sürekli girdiğiğimiz r10 bile hitsizdi bir zamanlar. Ancak ilk sahipleri projeye güvenmiş ve ilgilerini devam ettirmişler. Bir yerden sonra oturuyor hitler de oturur. Sürekli makale girişlerine devam ediyorum. Hem kendim yazıyor hem de makale . net den yazdırıyorum makalelerimi. İsminden kaynaklı bir yerlere geleceğini düşünüyorum bu yüzden kararsızım.