• 22-08-2020, 12:30:02
    #19
    Yerinizde olsam 5k teklif eden kişi vazgeçmeden hemen satardım.5-25 hitli ve adsense'siz bir siteyi normal şartlarda 500 tl den zor satarsınız
  • 22-08-2020, 12:36:19
    #20
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nereden bakılıyor bu aceba?
    google. com dan
  • 22-08-2020, 12:38:28
    #21
    5.000 değil 1.000 TL zor olur hocam bu siteye. Satmamakla büyük bir hata etmişsiniz. Görüşüm 500 TL dolaylarında bir değeri var.
  • 22-08-2020, 12:42:45
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google. com dan
    Hocam bunu demiyorum bende domain kaydı yaptım daha önce paylaşım vb yapılmış mı banlı mı vs nasıl bakarım anlamında dedim

    Arşiv kısmından baktım 2010 ile 2014 arasında 9 kez Kayıt edilmiş ama ne anlama geliyor emin değilim ::
  • 22-08-2020, 12:49:30
    #23
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu demiyorum bende domain kaydı yaptım daha önce paylaşım vb yapılmış mı banlı mı vs nasıl bakarım anlamında dedim

    Arşiv kısmından baktım 2010 ile 2014 arasında 9 kez Kayıt edilmiş ama ne anlama geliyor emin değilim ::
    ben sadece arkadaşın bir konusunu google de aratınca denk geldim atasun optik e sadece bu başka bilmiyorum
  • 22-08-2020, 12:50:08
    #24
    Hocam aylık kazancı 200 250 olan siteye 3-4 bin verirler. Sen birak kazancı, hiti bile olmayan ki 2 yıldır hitlenmemis siteye 5 bin verdiler de vermedim felan diyosun. Gec bu psikoloji taktiklerini. Burda kimse kazancsiz siteye 4 haneli rakam vermez. Sitenin ederi en fazla 300-400 dür ki o da yazilardan dolayi. 2 sitem var. Birinin aylik getirisi 300 kusurlerde 1 yildir. Digeri 3 bin - 4 bin civari degisiyor. Ilk siteme 5 bin veren olursa hemen satarım. Gunluk hiti de 1200 - 1500 civari
  • 22-08-2020, 13:47:29
    #25
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinizde olsam 5k teklif eden kişi vazgeçmeden hemen satardım.5-25 hitli ve adsense'siz bir siteyi normal şartlarda 500 tl den zor satarsınız
    2 Hafta önce gelen teklifti bu. O zaman bir tereddüt ettim. 2 3 Gün düşündüm. Şu an iyice farkına vardım hocam fırsatı kaçırmışım
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google. com dan
    alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.000 değil 1.000 TL zor olur hocam bu siteye. Satmamakla büyük bir hata etmişsiniz. Görüşüm 500 TL dolaylarında bir değeri var.
    Olabilir.
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu demiyorum bende domain kaydı yaptım daha önce paylaşım vb yapılmış mı banlı mı vs nasıl bakarım anlamında dedim

    Arşiv kısmından baktım 2010 ile 2014 arasında 9 kez Kayıt edilmiş ama ne anlama geliyor emin değilim ::
    Başkaları regleyip kullanmamış sanırım.

    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aylık kazancı 200 250 olan siteye 3-4 bin verirler. Sen birak kazancı, hiti bile olmayan ki 2 yıldır hitlenmemis siteye 5 bin verdiler de vermedim felan diyosun. Gec bu psikoloji taktiklerini. Burda kimse kazancsiz siteye 4 haneli rakam vermez. Sitenin ederi en fazla 300-400 dür ki o da yazilardan dolayi. 2 sitem var. Birinin aylik getirisi 300 kusurlerde 1 yildir. Digeri 3 bin - 4 bin civari degisiyor. Ilk siteme 5 bin veren olursa hemen satarım. Gunluk hiti de 1200 - 1500 civari
    Hocam satma konusunda bile kararsızım düşüncem direkt satmak olsaydı zaten teklifi geri çevirmezdim. Aldım bu teklifi whatsapp konuşmalarımız vs. var gönderebilirim Buraya yazma amacım görüş almak. Yavrumu kartal olarak mı görüyorum yoksa kartal olup uçma potansiyeli var mı bunu merak ettiğimden tek amacım görüş almak. Yanlış lense ettiysem kendimi özür dilerim. Amacım algı yaratmak değil zaten kendim de farkındayım dediğim gibi o kadar etmiyor. Gelen tepki ve ilgi beni bu duruma sürükledi.
  • 22-08-2020, 14:07:15
    #26
    MainBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Hafta önce gelen teklifti bu. O zaman bir tereddüt ettim. 2 3 Gün düşündüm. Şu an iyice farkına vardım hocam fırsatı kaçırmışım



    Olabilir.


    Başkaları regleyip kullanmamış sanırım.



    Hocam satma konusunda bile kararsızım düşüncem direkt satmak olsaydı zaten teklifi geri çevirmezdim. Aldım bu teklifi whatsapp konuşmalarımız vs. var gönderebilirim Buraya yazma amacım görüş almak. Yavrumu kartal olarak mı görüyorum yoksa kartal olup uçma potansiyeli var mı bunu merak ettiğimden tek amacım görüş almak. Yanlış lense ettiysem kendimi özür dilerim. Amacım algı yaratmak değil zaten kendim de farkındayım dediğim gibi o kadar etmiyor. Gelen tepki ve ilgi beni bu duruma sürükledi.
    Ben de ozur dilerim. Gereksiz tepki gösterdim. Para ederse domaininiz para eder. Güzel domainmis
  • 22-08-2020, 17:56:37
    #27
    Hocam dünden beri satamadığınız siteye 5,000 TL verdiler satmadım diye konu açmanız değişik olmuş. https://www.r10.net/site-satisi/2472...-onu-acik.html