2 Hafta önce gelen teklifti bu. O zaman bir tereddüt ettim. 2 3 Gün düşündüm. Şu an iyice farkına vardım hocam fırsatı kaçırmışım
Olabilir.
Başkaları regleyip kullanmamış sanırım.
Hocam satma konusunda bile kararsızım düşüncem direkt satmak olsaydı zaten teklifi geri çevirmezdim. Aldım bu teklifi whatsapp konuşmalarımız vs. var gönderebilirim

Buraya yazma amacım görüş almak. Yavrumu kartal olarak mı görüyorum yoksa kartal olup uçma potansiyeli var mı bunu merak ettiğimden tek amacım görüş almak. Yanlış lense ettiysem kendimi özür dilerim. Amacım algı yaratmak değil zaten kendim de farkındayım dediğim gibi o kadar etmiyor. Gelen tepki ve ilgi beni bu duruma sürükledi.
Ben de ozur dilerim. Gereksiz tepki gösterdim. Para ederse domaininiz para eder. Güzel domainmis