Yerinizde olsam 5k teklif eden kişi vazgeçmeden hemen satardım.5-25 hitli ve adsense'siz bir siteyi normal şartlarda 500 tl den zor satarsınız
2 Hafta önce gelen teklifti bu. O zaman bir tereddüt ettim. 2 3 Gün düşündüm. Şu an iyice farkına vardım hocam fırsatı kaçırmışım
5.000 değil 1.000 TL zor olur hocam bu siteye. Satmamakla büyük bir hata etmişsiniz. Görüşüm 500 TL dolaylarında bir değeri var.
Olabilir.
Hocam bunu demiyorum bende domain kaydı yaptım daha önce paylaşım vb yapılmış mı banlı mı vs nasıl bakarım anlamında dedim
Arşiv kısmından baktım 2010 ile 2014 arasında 9 kez Kayıt edilmiş ama ne anlama geliyor emin değilim ::
Başkaları regleyip kullanmamış sanırım.
Hocam aylık kazancı 200 250 olan siteye 3-4 bin verirler. Sen birak kazancı, hiti bile olmayan ki 2 yıldır hitlenmemis siteye 5 bin verdiler de vermedim felan diyosun. Gec bu psikoloji taktiklerini. Burda kimse kazancsiz siteye 4 haneli rakam vermez. Sitenin ederi en fazla 300-400 dür ki o da yazilardan dolayi. 2 sitem var. Birinin aylik getirisi 300 kusurlerde 1 yildir. Digeri 3 bin - 4 bin civari degisiyor. Ilk siteme 5 bin veren olursa hemen satarım. Gunluk hiti de 1200 - 1500 civari
Hocam satma konusunda bile kararsızım düşüncem direkt satmak olsaydı zaten teklifi geri çevirmezdim. Aldım bu teklifi whatsapp konuşmalarımız vs. var gönderebilirim

Buraya yazma amacım görüş almak. Yavrumu kartal olarak mı görüyorum yoksa kartal olup uçma potansiyeli var mı bunu merak ettiğimden tek amacım görüş almak. Yanlış lense ettiysem kendimi özür dilerim. Amacım algı yaratmak değil zaten kendim de farkındayım dediğim gibi o kadar etmiyor. Gelen tepki ve ilgi beni bu duruma sürükledi.