• 16-08-2020, 21:03:33
    #10
    Provakasyon yapmaya ne gerek var, hakkımız olanı ifade etmek yerine kışkırtma yolunu seçiyorsunuz. Devletler istediğini dayatabilir ancak insanlara doğrusunu öğretmek sizin elinizde, üzüldüm...
  • 16-08-2020, 21:04:00
    #11
    Xccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En alt kısımdaki yorum umarım gerçek olmaz
    Olsa zamanında kol gibi borç varken olurdu.
  • 16-08-2020, 21:04:21
    #12
    Kurumsal Üye
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen gidip insanlarınç tahrik ediyorsun sonrada aynı seyı sana yapınca mı şikayet ediyorsun yapmayın hocam ya cocukca seyler bunlar lütfen

    Videoyu bir izlermisin
  • 16-08-2020, 21:05:17
    #13
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsa zamanında kol gibi borç varken olurdu.
    Şuan belki imfye borcumuz yok ama dış borç hiç iyi durumda değil diye biliyorum
  • 16-08-2020, 21:06:04
    #14
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsa zamanında kol gibi borç varken olurdu.
    Onzaman satacak çok sey vardı devlete ait artık oda yok..Üzgünüm ama gidiş o yönde hattakısa vadede devülasyon olursa h şaşırmayın hocam.
  • 16-08-2020, 21:06:34
    #15
    Xccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan belki imfye borcumuz yok ama dış borç hiç iyi durumda değil diye biliyorum
    Dünyada en büyük dış borcu olan ülke ABD ve bize gelene kadar çok sıra var onların hiç biride IMF ye ait değil.
  • 16-08-2020, 21:07:40
    #16
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onzaman satacak çok sey vardı devlete ait artık oda yok..Üzgünüm ama gidiş o yönde hattakısa vadede devülasyon olursa h şaşırmayın hocam.
    Zamanında satacak çok şey varken develuasyon defalarca oldu.

    Doların yükselmesi sadece dış borca bağli değil bir sürü sebep var.
  • 16-08-2020, 21:09:00
    #17
    Provoke etmek için mesaj atıyorsun sonra adamlar linç ediyorlar diyorsun.
    Sonuna kadar haklılar.
    Biz Yunan Adalarını falan değil, Akdeniz'deki hakkımız olan deniz alanını istiyoruz.
    Elin Ermenisi Yunanı bize İzmir Yunan olacak Kars Ermeni olacak dese biz de linç ederiz.
    Neyi şikayet ediyorsun anlamadım?
  • 16-08-2020, 21:09:54
    #18
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsa zamanında kol gibi borç varken olurdu.
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyada en büyük dış borcu olan ülke ABD ve bize gelene kadar çok sıra var onların hiç biride IMF ye ait değil.
    Peki imf kimin?Kaldıki imf nin o borcu odeyebilme gucu var senin var mı?