Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olsa zamanında kol gibi borç varken olurdu.
Onzaman satacak çok sey vardı devlete ait artık oda yok..Üzgünüm ama gidiş o yönde hattakısa vadede devülasyon olursa h şaşırmayın hocam.