Provakasyon yapmaya ne gerek var, hakkımız olanı ifade etmek yerine kışkırtma yolunu seçiyorsunuz. Devletler istediğini dayatabilir ancak insanlara doğrusunu öğretmek sizin elinizde, üzüldüm...