Provoke etmek için mesaj atıyorsun sonra adamlar linç ediyorlar diyorsun.
Sonuna kadar haklılar.
Biz Yunan Adalarını falan değil, Akdeniz'deki hakkımız olan deniz alanını istiyoruz.
Elin Ermenisi Yunanı bize İzmir Yunan olacak Kars Ermeni olacak dese biz de linç ederiz.
Neyi şikayet ediyorsun anlamadım?