Onzaman satacak çok sey vardı devlete ait artık oda yok..Üzgünüm ama gidiş o yönde hattakısa vadede devülasyon olursa h şaşırmayın hocam.
Zamanında satacak çok şey varken develuasyon defalarca oldu.
Doların yükselmesi sadece dış borca bağli değil bir sürü sebep var.