• 16-08-2020, 00:56:12
    #10
    okan_025 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim pozitif çıktı eşi'de pozitif 3 yaşında birde çocuk var ama onda şükür hiç bir şey yok bizde hemen test yaptırdık negatif. 2 gün ateş halsizlik vs. oldu ama kardeşim şimdi iyi ilaç getireceklerini söylediler ama ertesi gün gelip kontrol edip gitmişler evden çıkma ilaca şuan gerek yok demişler. Bu gibi şeyleri çok duyar oldum bence şuan tamamen bıraktılar Allah yardımcımız olsun bakalım sonu ne olacak.
    Durumlar iyiyse ilaç vermemeleri normal çünkü ilaçlar karaciğeri uzun zamanda zedeler 5 gün yaşamak için 2-3 yıldan olmamak lazım. Hastanede bizim hastamıza sabah akşam veriliyordu Allah’a şükür durumu iyi. Ateş vs düşürebildiler.
  • 16-08-2020, 00:56:33
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burak6767 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en yakınınızda cami hocası veya okul görevlisi vs varsa arayın yardımcı olurlar biz köyde olduğumuzdan muhtar ve imamdan yrdım isteyebiliyoruz. Allah yardımcımız olsun
    Hocam şuan bulunduğum bölgede cami var ancak kullanılmıyor daha bakalım bulunur birisi sanırım
  • 16-08-2020, 00:57:11
    #12
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumunun sıkıntılı olacağını söylediler, eniştem makina ile hayata tutunuyordu, sistem nasıl işliyor bilmiyorum ancak sanırım beyin ölümü gerçekleşti yoksa fiş muhabbeti olmazdı sanırım
    İnsanların biraz rahat davranmasının sebebi devlet yetkilileri bence, gerçek vaka oranları gösterilseydi ve devlet bu konuda önlem alsaydı, haftasonları kısıtlaması örneğin ve ekranlarda durumun ciddiyeti anlatılsaydı, durumlar bu hale gelmezdi,
    halkta da sorumsuzluk var genel anlamda ama birazda suçlu devlet yetkilileri
  • 16-08-2020, 00:58:56
    #13
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların biraz rahat davranmasının sebebi devlet yetkilileri bence, gerçek vaka oranları gösterilseydi ve devlet bu konuda önlem alsaydı, haftasonları kısıtlaması örneğin ve ekranlarda durumun ciddiyeti anlatılsaydı, durumlar bu hale gelmezdi,
    halkta da sorumsuzluk var genel anlamda ama birazda suçlu devlet yetkilileri
    Hocam zaten virüsün bu kadar yayılmasını istemeselerdi tüm dünya ülkeleri normalleşmeye geçmezdi çoğu ülkede durum vasat halkına destek çıkacak gücü yok maalesef. Durumu bu hale sokuyorlar.
  • 16-08-2020, 01:04:29
    #14
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten virüsün bu kadar yayılmasını istemeselerdi tüm dünya ülkeleri normalleşmeye geçmezdi çoğu ülkede durum vasat halkına destek çıkacak gücü yok maalesef. Durumu bu hale sokuyorlar.
    Evet tüm devletler suçlu bu konuda, örneğin virüs ilk çıktığı zamanda umreden 2 kafile gelmişti, ilk gelen kafile 10 bin kişi idi onları karantinaya aldılar, ondan sonraki ikinci 10 bin kafile'ye hiçbir tedbir uygulamadılar, ordan tüm Türkiyeye yayındı
    kısacası devletler ekonomik olarak çöküşe girmelerindense vatandaşının ölmesini istediler, göz göre göre
  • 16-08-2020, 01:05:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    burak6767 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumlar iyiyse ilaç vermemeleri normal çünkü ilaçlar karaciğeri uzun zamanda zedeler 5 gün yaşamak için 2-3 yıldan olmamak lazım. Hastanede bizim hastamıza sabah akşam veriliyordu Allah’a şükür durumu iyi. Ateş vs düşürebildiler.
    Çok şükür şuan iyi ama sağlık ekibi geldiğinde yüksek ateş halsizlik ağrılar vs çoktu. Çevremde bir çok kişiye ilaç verilmemiş sanırım yaşlarından dolayı 25 - 40 arası genelde. 3 gün gibi bir sürede ateşleri düşmüş ağrıları azalmış sadece halsizlik ve çok az nefes darlığı şikayetleri var.
  • 16-08-2020, 01:29:42
    #16
    Hocam allah yardım etsin. Bizde ailecek karantinadayız. Sadece annemin testi pozitif çıktı, bize test yapamadılar ama sözleşme imzalattılar. İlk başta ilaç vereceğiz, doktorlar her gün arayacak dediler, bir sorun olursa 112 yi arayın dediler, birşeye ihtiyacınız olursa polisi arayın dediler. Gidiş o gidiş ne aradı ne sordular, ne de ilaç verdiler. İhtiyacımız için polisi aradık, biz getiremeyiz, valiliği arayın, valilik, bir kuruluşa yönlendirdi onları aradık afat'a yönlendirdiler adat da sanal marketlere bakın dedi. 😐 Şükür babam abilerim ben ufak atlattık ama annem ağır hastalandı, 112 yi aradık kendi aracınızla gelin ambulans göndermiyoruz dediler. Annemi hastaneye kaldırdılar. En başta yapmalarını gerekeni yapamadılar. Daha anlatılacak çok şey var ama roman olur.

    Evde herşeyi ayırın, bağışıklık sisteminizi güçlendirecek şeyler yiyin için, iyileşmeye çalışın. Birkaç gün koku ve tat almama şikayetiniz olabilir, panik yapmayın. Allah'a emanet olun. Tez zamanda iyileşin. inşallah
  • 16-08-2020, 11:50:32
    #17
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam allah yardım etsin. Bizde ailecek karantinadayız. Sadece annemin testi pozitif çıktı, bize test yapamadılar ama sözleşme imzalattılar. İlk başta ilaç vereceğiz, doktorlar her gün arayacak dediler, bir sorun olursa 112 yi arayın dediler, birşeye ihtiyacınız olursa polisi arayın dediler. Gidiş o gidiş ne aradı ne sordular, ne de ilaç verdiler. İhtiyacımız için polisi aradık, biz getiremeyiz, valiliği arayın, valilik, bir kuruluşa yönlendirdi onları aradık afat'a yönlendirdiler adat da sanal marketlere bakın dedi. 😐 Şükür babam abilerim ben ufak atlattık ama annem ağır hastalandı, 112 yi aradık kendi aracınızla gelin ambulans göndermiyoruz dediler. Annemi hastaneye kaldırdılar. En başta yapmalarını gerekeni yapamadılar. Daha anlatılacak çok şey var ama roman olur.

    Evde herşeyi ayırın, bağışıklık sisteminizi güçlendirecek şeyler yiyin için, iyileşmeye çalışın. Birkaç gün koku ve tat almama şikayetiniz olabilir, panik yapmayın. Allah'a emanet olun. Tez zamanda iyileşin. inşallah
    Çok geçmiş olsun hocam sizede gerçekten durum çok vahim
  • 16-08-2020, 11:54:29
    #18
    Hocam konu başlığını okudum, Allah uzun ömürler versin.
    Açıklama mesaj kısmında oradan oraya atlamışsın mevzunun ne olduğunu bile daha idrak edemedim
    • zAHo
    zAHo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.