okan_025 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Covid-19 yüzünden halam vefat edebilir!
19
●467
- 16-08-2020, 00:56:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam şuan bulunduğum bölgede cami var ancak kullanılmıyor daha bakalım bulunur birisi sanırımburak6767 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 00:57:11İnsanların biraz rahat davranmasının sebebi devlet yetkilileri bence, gerçek vaka oranları gösterilseydi ve devlet bu konuda önlem alsaydı, haftasonları kısıtlaması örneğin ve ekranlarda durumun ciddiyeti anlatılsaydı, durumlar bu hale gelmezdi,zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
halkta da sorumsuzluk var genel anlamda ama birazda suçlu devlet yetkilileri - 16-08-2020, 00:58:56Hocam zaten virüsün bu kadar yayılmasını istemeselerdi tüm dünya ülkeleri normalleşmeye geçmezdi çoğu ülkede durum vasat halkına destek çıkacak gücü yok maalesef. Durumu bu hale sokuyorlar.apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 01:04:29Evet tüm devletler suçlu bu konuda, örneğin virüs ilk çıktığı zamanda umreden 2 kafile gelmişti, ilk gelen kafile 10 bin kişi idi onları karantinaya aldılar, ondan sonraki ikinci 10 bin kafile'ye hiçbir tedbir uygulamadılar, ordan tüm Türkiyeye yayındızAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısacası devletler ekonomik olarak çöküşe girmelerindense vatandaşının ölmesini istediler, göz göre göre - 16-08-2020, 01:05:27Üyeliği durdurulduÇok şükür şuan iyi ama sağlık ekibi geldiğinde yüksek ateş halsizlik ağrılar vs çoktu. Çevremde bir çok kişiye ilaç verilmemiş sanırım yaşlarından dolayı 25 - 40 arası genelde. 3 gün gibi bir sürede ateşleri düşmüş ağrıları azalmış sadece halsizlik ve çok az nefes darlığı şikayetleri var.burak6767 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 01:29:42Hocam allah yardım etsin. Bizde ailecek karantinadayız. Sadece annemin testi pozitif çıktı, bize test yapamadılar ama sözleşme imzalattılar. İlk başta ilaç vereceğiz, doktorlar her gün arayacak dediler, bir sorun olursa 112 yi arayın dediler, birşeye ihtiyacınız olursa polisi arayın dediler. Gidiş o gidiş ne aradı ne sordular, ne de ilaç verdiler. İhtiyacımız için polisi aradık, biz getiremeyiz, valiliği arayın, valilik, bir kuruluşa yönlendirdi onları aradık afat'a yönlendirdiler adat da sanal marketlere bakın dedi. 😐 Şükür babam abilerim ben ufak atlattık ama annem ağır hastalandı, 112 yi aradık kendi aracınızla gelin ambulans göndermiyoruz dediler. Annemi hastaneye kaldırdılar. En başta yapmalarını gerekeni yapamadılar. Daha anlatılacak çok şey var ama roman olur.
Evde herşeyi ayırın, bağışıklık sisteminizi güçlendirecek şeyler yiyin için, iyileşmeye çalışın. Birkaç gün koku ve tat almama şikayetiniz olabilir, panik yapmayın. Allah'a emanet olun. Tez zamanda iyileşin. inşallah - 16-08-2020, 11:50:32Çok geçmiş olsun hocam sizede gerçekten durum çok vahimeycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle