Durumunun sıkıntılı olacağını söylediler, eniştem makina ile hayata tutunuyordu, sistem nasıl işliyor bilmiyorum ancak sanırım beyin ölümü gerçekleşti yoksa fiş muhabbeti olmazdı sanırım
İnsanların biraz rahat davranmasının sebebi devlet yetkilileri bence, gerçek vaka oranları gösterilseydi ve devlet bu konuda önlem alsaydı, haftasonları kısıtlaması örneğin ve ekranlarda durumun ciddiyeti anlatılsaydı, durumlar bu hale gelmezdi,
halkta da sorumsuzluk var genel anlamda ama birazda suçlu devlet yetkilileri