Hocam allah yardım etsin. Bizde ailecek karantinadayız. Sadece annemin testi pozitif çıktı, bize test yapamadılar ama sözleşme imzalattılar. İlk başta ilaç vereceğiz, doktorlar her gün arayacak dediler, bir sorun olursa 112 yi arayın dediler, birşeye ihtiyacınız olursa polisi arayın dediler. Gidiş o gidiş ne aradı ne sordular, ne de ilaç verdiler. İhtiyacımız için polisi aradık, biz getiremeyiz, valiliği arayın, valilik, bir kuruluşa yönlendirdi onları aradık afat'a yönlendirdiler adat da sanal marketlere bakın dedi. 😐 Şükür babam abilerim ben ufak atlattık ama annem ağır hastalandı, 112 yi aradık kendi aracınızla gelin ambulans göndermiyoruz dediler. Annemi hastaneye kaldırdılar. En başta yapmalarını gerekeni yapamadılar. Daha anlatılacak çok şey var ama roman olur.
Evde herşeyi ayırın, bağışıklık sisteminizi güçlendirecek şeyler yiyin için, iyileşmeye çalışın. Birkaç gün koku ve tat almama şikayetiniz olabilir, panik yapmayın. Allah'a emanet olun. Tez zamanda iyileşin. inşallah