zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten virüsün bu kadar yayılmasını istemeselerdi tüm dünya ülkeleri normalleşmeye geçmezdi çoğu ülkede durum vasat halkına destek çıkacak gücü yok maalesef. Durumu bu hale sokuyorlar.
Evet tüm devletler suçlu bu konuda, örneğin virüs ilk çıktığı zamanda umreden 2 kafile gelmişti, ilk gelen kafile 10 bin kişi idi onları karantinaya aldılar, ondan sonraki ikinci 10 bin kafile'ye hiçbir tedbir uygulamadılar, ordan tüm Türkiyeye yayındı
kısacası devletler ekonomik olarak çöküşe girmelerindense vatandaşının ölmesini istediler, göz göre göre