Kardeşim pozitif çıktı eşi'de pozitif 3 yaşında birde çocuk var ama onda şükür hiç bir şey yok bizde hemen test yaptırdık negatif. 2 gün ateş halsizlik vs. oldu ama kardeşim şimdi iyi ilaç getireceklerini söylediler ama ertesi gün gelip kontrol edip gitmişler evden çıkma ilaca şuan gerek yok demişler. Bu gibi şeyleri çok duyar oldum bence şuan tamamen bıraktılar Allah yardımcımız olsun bakalım sonu ne olacak.
Durumlar iyiyse ilaç vermemeleri normal çünkü ilaçlar karaciğeri uzun zamanda zedeler 5 gün yaşamak için 2-3 yıldan olmamak lazım. Hastanede bizim hastamıza sabah akşam veriliyordu Allaha şükür durumu iyi. Ateş vs düşürebildiler.