apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların biraz rahat davranmasının sebebi devlet yetkilileri bence, gerçek vaka oranları gösterilseydi ve devlet bu konuda önlem alsaydı, haftasonları kısıtlaması örneğin ve ekranlarda durumun ciddiyeti anlatılsaydı, durumlar bu hale gelmezdi,
halkta da sorumsuzluk var genel anlamda ama birazda suçlu devlet yetkilileri
Hocam zaten virüsün bu kadar yayılmasını istemeselerdi tüm dünya ülkeleri normalleşmeye geçmezdi çoğu ülkede durum vasat halkına destek çıkacak gücü yok maalesef. Durumu bu hale sokuyorlar.