Meslek Yüksek Okulları hakkındaki görüşleriniz ?
14
●207
- 27-07-2020, 19:30:42İstediğim bölüm gelmediği için dikey geçiş yapmayı planlıyorum. Fakat MYO hakkında bazı olumsuz yorumlar gördüm normal üniversite kampüsü havasını vermediğine dair. O yüzden bir yandan da 1 sene daha hazırlanıp tekrar denesem mi diye düşünüyorum. Siz MYO hakkında ne düşünüyorsunuz. Kendisi veya tanıdıkları oralarda bulunmuş kişilerden yorumlarını almak isterim.
- 27-07-2020, 19:36:07Ne okuyorsunuzNOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf kampüsü düşünmüyorum tabiki ama ortamının denilen kadar kötü olup olmadığını öğrenmek istiyorummimarkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-07-2020, 19:39:582 yıl illallah etmeden geçer mi peki sizceEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi üniversite acabaNOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-07-2020, 19:41:25Geçer tabi neden geçmesin.Hem okumaya gidiyorsun oraya geleceğin önemli.Son yılda matematik ve Türkçe çalış hedefine ulaşırsın.brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle