• 27-07-2020, 19:30:42
    #1
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    İstediğim bölüm gelmediği için dikey geçiş yapmayı planlıyorum. Fakat MYO hakkında bazı olumsuz yorumlar gördüm normal üniversite kampüsü havasını vermediğine dair. O yüzden bir yandan da 1 sene daha hazırlanıp tekrar denesem mi diye düşünüyorum. Siz MYO hakkında ne düşünüyorsunuz. Kendisi veya tanıdıkları oralarda bulunmuş kişilerden yorumlarını almak isterim.
  • 27-07-2020, 19:32:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam organize sanayi var bildiğim kadarıyla edirnede bence gidin bitirin en kötü 4-5k ya o diploma ile iş bulursunuz.
  • 27-07-2020, 19:32:26
    #3
    Dgs ile geçebilirsin sadece matematik Türkçe alt yapında olur zorluk çekemezsin kampüs için gitme
  • 27-07-2020, 19:33:07
    #4
    Myo okuyorum. Hocam yeminle dershane gibi ortam var. Gram tavsiye etmem de bende mecbur düştüm myolara.
  • 27-07-2020, 19:36:07
    #5
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    NOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Myo okuyorum. Hocam yeminle dershane gibi ortam var. Gram tavsiye etmem de bende mecbur düştüm myolara.
    Ne okuyorsunuz

    mimarkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dgs ile geçebilirsin sadece matematik Türkçe alt yapında olur zorluk çekemezsin kampüs için gitme
    Sırf kampüsü düşünmüyorum tabiki ama ortamının denilen kadar kötü olup olmadığını öğrenmek istiyorum
  • 27-07-2020, 19:37:45
    #6
    Kampüs havası yoktur fakat istediğin bölüme dgs ile çok daha rahat geçebilirsin.Mevcut sınav eskisine göre çok daha zor.Myo okuyun geçişinizi yapın derim.
  • 27-07-2020, 19:38:18
    #7
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne okuyorsunuz
    Pc programcılığı
  • 27-07-2020, 19:39:58
    #8
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kampüs havası yoktur fakat istediğin bölüme dgs ile çok daha rahat geçebilirsin.Mevcut sınav eskisine göre çok daha zor.Myo okuyun geçişinizi yapın derim.
    2 yıl illallah etmeden geçer mi peki sizce

    NOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pc programcılığı
    Hangi üniversite acaba
  • 27-07-2020, 19:41:25
    #9
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl illallah etmeden geçer mi peki sizce
    Geçer tabi neden geçmesin.Hem okumaya gidiyorsun oraya geleceğin önemli.Son yılda matematik ve Türkçe çalış hedefine ulaşırsın.