brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl illallah etmeden geçer mi peki sizce
Geçer tabi neden geçmesin.Hem okumaya gidiyorsun oraya geleceğin önemli.Son yılda matematik ve Türkçe çalış hedefine ulaşırsın.