İstediğim bölüm gelmediği için dikey geçiş yapmayı planlıyorum. Fakat MYO hakkında bazı olumsuz yorumlar gördüm normal üniversite kampüsü havasını vermediğine dair. O yüzden bir yandan da 1 sene daha hazırlanıp tekrar denesem mi diye düşünüyorum. Siz MYO hakkında ne düşünüyorsunuz. Kendisi veya tanıdıkları oralarda bulunmuş kişilerden yorumlarını almak isterim.