English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kampüs havası yoktur fakat istediğin bölüme dgs ile çok daha rahat geçebilirsin.Mevcut sınav eskisine göre çok daha zor.Myo okuyun geçişinizi yapın derim.
2 yıl illallah etmeden geçer mi peki sizce

NOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc programcılığı
Hangi üniversite acaba