Konu
Meslek Yüksek Okulları hakkındaki görüşleriniz ?
27-07-2020, 19:39:58
#8
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kampüs havası yoktur fakat istediğin bölüme dgs ile çok daha rahat geçebilirsin.Mevcut sınav eskisine göre çok daha zor.Myo okuyun geçişinizi yapın derim.
2 yıl illallah etmeden geçer mi peki sizce
NOC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pc programcılığı
Hangi üniversite acaba