Myo okuyorum. Hocam yeminle dershane gibi ortam var. Gram tavsiye etmem de bende mecbur düştüm myolara.
Ne okuyorsunuz
Dgs ile geçebilirsin sadece matematik Türkçe alt yapında olur zorluk çekemezsin kampüs için gitme
Sırf kampüsü düşünmüyorum tabiki ama ortamının denilen kadar kötü olup olmadığını öğrenmek istiyorum