brkcnklm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Meslek Yüksek Okulları hakkındaki görüşleriniz ?
14
●207
- 27-07-2020, 19:42:05Kavram myo, gram tavsiye etmem. Verdikleri eğitim pc alanı için söylüyorum diğerlerini bilmiyorum. Verdikleri eğitim liseden de beter. Konular eksik işlenir. Veritabanı girdiği zaman kodlamaya kolay diye not defterinden veritabanı yaptırırılır. Gibi gibi bir sürü saçmalık...
- 27-07-2020, 19:44:21Bildiğin meslek lise 5, nerede boş beleş tip var onlarla muhatap olursunuz. Piyasada da hiç bir değeri yok. Ama lisansa geçmek için gireceğiniz sınav kolay olur fakat kontenjanlar üç beş tane açılır ayrıca neredeyse bütün devlet üniversitesinde baştan başlarsınız. Normal sınava çalışıp girmediğiniz için matematik, fizik konularına hakim olunmadığından çoğu derste zorlanırsınız hatta geçemezsiniz.
Tabi bunlar benim deneyimim, üniversiteden üniversiteye değişir. - 27-07-2020, 19:44:48Elbette okumaya gidiyoruz fakat fazla dara gelemeyen bir insanım o yüzden kuşkularım var. Matematik ve Türkçe'm iyi ona güvenerek gitmeyi düşünüyorum zaten.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2020, 19:47:13Boşa zaman kaybıdır. Hiç bir şey de öğrenemezsiniz. Yüksek lise gibi. Eğer ana fakültede değil de, ilçelerindeki okullar ise zaten hiç çekilmez. Acikogretim okuyun daha iyi. Dgs falan da öyle dile kolay geldiği gibi kolay değil. Her 2 senelige giden Dgs ile geçerim ne var ki mantığında. Bilmiyor ki 1k da 25 kişi geçiyor anca.