• 27-07-2020, 19:42:05
    #10
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi üniversite acaba
    Kavram myo, gram tavsiye etmem. Verdikleri eğitim pc alanı için söylüyorum diğerlerini bilmiyorum. Verdikleri eğitim liseden de beter. Konular eksik işlenir. Veritabanı girdiği zaman kodlamaya kolay diye not defterinden veritabanı yaptırırılır. Gibi gibi bir sürü saçmalık...
  • 27-07-2020, 19:44:21
    #11
    Bildiğin meslek lise 5, nerede boş beleş tip var onlarla muhatap olursunuz. Piyasada da hiç bir değeri yok. Ama lisansa geçmek için gireceğiniz sınav kolay olur fakat kontenjanlar üç beş tane açılır ayrıca neredeyse bütün devlet üniversitesinde baştan başlarsınız. Normal sınava çalışıp girmediğiniz için matematik, fizik konularına hakim olunmadığından çoğu derste zorlanırsınız hatta geçemezsiniz.

    Tabi bunlar benim deneyimim, üniversiteden üniversiteye değişir.
  • 27-07-2020, 19:44:48
    #12
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçer tabi neden geçmesin.Hem okumaya gidiyorsun oraya geleceğin önemli.Son yılda matematik ve Türkçe çalış hedefine ulaşırsın.
    Elbette okumaya gidiyoruz fakat fazla dara gelemeyen bir insanım o yüzden kuşkularım var. Matematik ve Türkçe'm iyi ona güvenerek gitmeyi düşünüyorum zaten.
  • 27-07-2020, 19:47:13
    #13
    Boşa zaman kaybıdır. Hiç bir şey de öğrenemezsiniz. Yüksek lise gibi. Eğer ana fakültede değil de, ilçelerindeki okullar ise zaten hiç çekilmez. Acikogretim okuyun daha iyi. Dgs falan da öyle dile kolay geldiği gibi kolay değil. Her 2 senelige giden Dgs ile geçerim ne var ki mantığında. Bilmiyor ki 1k da 25 kişi geçiyor anca.
  • 27-07-2020, 19:52:03
    #14
    Bolu bilgisayar programcılığı okuyorum myo merkezde cok iyi konumda ama mesela ispartada okuyan arkadasim var atabeyde okuyor oldugu ilcede hayat belirtisi yok kampuse 1.5 saatlik yol var ek olarak boluda kampus benim oldugum myo arasi 10 dakika
  • 27-07-2020, 20:07:36
    #15
    1 sene evde kal, disiplinli bir sekilde çalış daha iyi