Boşa zaman kaybıdır. Hiç bir şey de öğrenemezsiniz. Yüksek lise gibi. Eğer ana fakültede değil de, ilçelerindeki okullar ise zaten hiç çekilmez. Acikogretim okuyun daha iyi. Dgs falan da öyle dile kolay geldiği gibi kolay değil. Her 2 senelige giden Dgs ile geçerim ne var ki mantığında. Bilmiyor ki 1k da 25 kişi geçiyor anca.