Kavram myo, gram tavsiye etmem. Verdikleri eğitim pc alanı için söylüyorum diğerlerini bilmiyorum. Verdikleri eğitim liseden de beter. Konular eksik işlenir. Veritabanı girdiği zaman kodlamaya kolay diye not defterinden veritabanı yaptırırılır. Gibi gibi bir sürü saçmalık...