Bildiğin meslek lise 5, nerede boş beleş tip var onlarla muhatap olursunuz. Piyasada da hiç bir değeri yok. Ama lisansa geçmek için gireceğiniz sınav kolay olur fakat kontenjanlar üç beş tane açılır ayrıca neredeyse bütün devlet üniversitesinde baştan başlarsınız. Normal sınava çalışıp girmediğiniz için matematik, fizik konularına hakim olunmadığından çoğu derste zorlanırsınız hatta geçemezsiniz.

Tabi bunlar benim deneyimim, üniversiteden üniversiteye değişir.