• 20-07-2020, 00:49:51
    #1
    biz netflix sosyal medya yasaklarıyla uğraşırken araplar mars yolculuğuna çıkmaz üzere

    Canlı izlemek için:

    https://youtu.be/xRD3ntMD9_k




    https://twitter.com/KozmikAnafor/sta...979664386?s=19


    böyle böyle başlanıyor uzay yarışına. elde edecekleri veri ve deneyim ile kendilerini böyle geliştirecekler. kim bilir belki 10 sene sonra kendi milli uydularını gönderirler.
  • 20-07-2020, 00:50:46
    #2
    bizde vpn le gideriz
  • 20-07-2020, 00:50:54
    #3
    Araplar değil, para çıkıyor. Acaba teknolojinin ne kadarını biliyorlar veya kendilerinin?
    Bir oda gösterdi odada geleneksel arap kıyafetli 5 kişi var, sanırım 5 kişi yönetiyorlar fırlatmayı
  • 20-07-2020, 00:53:33
    #4
    Juglans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz netflix sosyal medya yasaklarıyla uğraşırken araplar mars yolculuğuna çıkmaz üzere

    Canlı izlemek için:

    https://youtu.be/xRD3ntMD9_k
    Onlar adina sevindim, kendimiz adina uzuldum.
    Paylasim icin tesekkurler
  • 20-07-2020, 00:54:43
    #5
    Mitsubishi roket başlığı mı yapıyor
    Japon teknolojisi, Arap parası gidiyor desek daha doğru olacak
  • 20-07-2020, 00:54:50
    #6
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araplar değil, para çıkıyor. Acaba teknolojinin ne kadarını biliyorlar veya kendilerinin?
    böyle böyle başlanıyor uzay yarışına. elde edecekleri veri ve deneyim ile kendilerini böyle geliştirecekler. kim bilir belki 10 sene sonra kendi milli uydularını gönderirler.
  • 20-07-2020, 00:56:38
    #7
    Juglans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle böyle başlanıyor uzay yarışına. elde edecekleri veri ve deneyim ile kendilerini böyle geliştirecekler. kim bilir belki 10 sene sonra kendi milli uydularını gönderirler.
    Bunlarda akıl yok, yönetenler hayatını yaşayıp birilerinin emri altında kalıp günlerini gün edip gidiyorlar. Para olduğu sürece gönderirler de her şeyi de yaparlar. Teknolojilerden zerre koklatmıyorlar, bunlarda istemiyor zaten.
    Emin olun japonlar olmasa %100 başarısız olacak derdim, şimdi fifty fifty diyorum.
  • 20-07-2020, 01:02:56
    #8
    Gitti valla
  • 20-07-2020, 01:08:44
    #9
    Mars üzerinde iklim vs araştırmalar yapıcaklarmış bu arada istanbulda deprem toplanma alanları belli oldumu