Araplar değil, para çıkıyor. Acaba teknolojinin ne kadarını biliyorlar veya kendilerinin?
böyle böyle başlanıyor uzay yarışına. elde edecekleri veri ve deneyim ile kendilerini böyle geliştirecekler. kim bilir belki 10 sene sonra kendi milli uydularını gönderirler.