Juglans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle böyle başlanıyor uzay yarışına. elde edecekleri veri ve deneyim ile kendilerini böyle geliştirecekler. kim bilir belki 10 sene sonra kendi milli uydularını gönderirler.
Bunlarda akıl yok, yönetenler hayatını yaşayıp birilerinin emri altında kalıp günlerini gün edip gidiyorlar. Para olduğu sürece gönderirler de her şeyi de yaparlar. Teknolojilerden zerre koklatmıyorlar, bunlarda istemiyor zaten.
Emin olun japonlar olmasa %100 başarısız olacak derdim, şimdi fifty fifty diyorum.