• 11-07-2020, 22:13:26
    #19
    en son koronavirüsten dolayı bir ada aldığı söyleniyordu doğru bilgi yayalım
    Webaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi vermeyin lütfen. Maldivler'de yaşıyor.
  • 11-07-2020, 22:17:24
    #20
    karabektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son koronavirüsten dolayı bir ada aldığı söyleniyordu doğru bilgi yayalım
    Lütfen en doğru bilgileri yayalım benim duyduğuma göre kıta almıştı
  • 11-07-2020, 22:26:22
    #21
    olmaz mı ya muhasebe-hukuk-sunucu- her moderator gonullu calısmıyordur herhalde ya ısın ehlı moderatorler var onların bır ucret aldıgını tahmın edıyorum
  • 11-07-2020, 22:27:57
    #22
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmaz mı ya muhasebe-hukuk-sunucu- her moderator gonullu calısmıyordur herhalde ya ısın ehlı moderatorler var onların bır ucret aldıgını tahmın edıyorum
    r10.net ödemeleri kıbrıs üzerinden alıyor, vergi gideri de olmuyor sanırım bu şekilde.
    Vallahi bende merak ettim sunucu haricinde ne gideri var acaba
  • 11-07-2020, 22:31:01
    #23
    vBulletin gibi eski ve güncel olmayan bir yapı üzerinden sıfırdan bir platform oluşturulmuş. İşin yazılımsal ve güvenlik masraflarını da es geçmemek lazım
  • 12-07-2020, 00:45:56
    #24
    Gider çok az hocam hatta forum yazılımı wa-rez.
    İşin şakası bir yana gönüllü ve eski moderatörlere güzel jestler yapılıyordur eminim.
  • 12-07-2020, 00:49:21
    #25
    Merhaba ben Moderatör; Karın tokluğuna çalışıyoruz
  • 12-07-2020, 02:02:55
    #26
    boşverin bunları, böyle konularla zamanınızı harcamayın. siz kendi yolunuza başlayın.
  • 12-07-2020, 02:06:09
    #27
    Ne kadar saçma bir konu. Gideri geliri vs. kimseyi ilgilendirmez. Canı sıkılan başkalarının gelirini giderini araştırıyor.