olmaz mı ya muhasebe-hukuk-sunucu- her moderator gonullu calısmıyordur herhalde ya ısın ehlı moderatorler var onların bır ucret aldıgını tahmın edıyorum
olmaz mı ya muhasebe-hukuk-sunucu- her moderator gonullu calısmıyordur herhalde ya ısın ehlı moderatorler var onların bır ucret aldıgını tahmın edıyorum
r10.net ödemeleri kıbrıs üzerinden alıyor, vergi gideri de olmuyor sanırım bu şekilde.
Vallahi bende merak ettim sunucu haricinde ne gideri var acaba
vBulletin gibi eski ve güncel olmayan bir yapı üzerinden sıfırdan bir platform oluşturulmuş. İşin yazılımsal ve güvenlik masraflarını da es geçmemek lazım