• 11-07-2020, 22:02:09
    #1
    Arkadaşlar merhabalar,
    merak ediyorum bu r10'da hiç mi gider yok? Alt yapı haricinde vs moderatörler falan hep gönüllü. Sizce r10 parayı nereye harcıyordur? Vergi vs demiyorum burayı yürütmek için bir gider fln yok mu?
    Bu kadar gelirin bir de akan çeşmesi yok mu?
  • 11-07-2020, 22:03:29
    #2
    Gideri yok. Site sahibi Miami'de yaşıyor. Çalışmıyor.
    • Type
    • ArdaEgridere
    • bloggokhan
    Type, ArdaEgridere ve bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 11-07-2020, 22:03:45
    #3
    biri sanırım gorsan r10 açacak
  • 11-07-2020, 22:04:27
    #4
    Sunucu gideri vardir elbet. Yasal islerin yurutulmesi icin muhasebe masraflari. Avukat masraflari vardir.
  • 11-07-2020, 22:04:54
    #5
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri sanırım korsan r10 açacak
    Öyle bir amacım yok ama her işin bir de gideri vardır. Merak ettiğimden soruyorum.
  • 11-07-2020, 22:04:51
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gideri yok. Site sahibi Miami'de yaşıyor. Çalışmıyor.
    Yanlış bilgi vermeyin lütfen. Maldivler'de yaşıyor.

    @Coskun; soralım hatta )
    • kimenet
    • RuLLeTs
    • ByPowerfuL
    kimenet, RuLLeTs, ByPowerfuL ve 13 kişi bunu beğendi.
    16 kişi bunu beğendi.
  • 11-07-2020, 22:05:53
    #7
    Hocam yılların emeği var, boş verin gideri.
  • 11-07-2020, 22:07:03
    #8
    YusufATMACA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yılların emeği var, boş verin gideri.
    Haklısınız
  • 11-07-2020, 22:07:11
    #9
    ulusoylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhabalar,
    merak ediyorum bu r10'da hiç mi gider yok? Alt yapı haricinde vs moderatörler falan hep gönüllü. Sizce r10 parayı nereye harcıyordur? Vergi vs demiyorum burayı yürütmek için bir gider fln yok mu?
    Bu kadar gelirin bir de akan çeşmesi yok mu?

    https://www.youtube.com/watch?v=sjQVWa6hIVo