Arkadaşlar merhabalar,
merak ediyorum bu r10'da hiç mi gider yok? Alt yapı haricinde vs moderatörler falan hep gönüllü. Sizce r10 parayı nereye harcıyordur? Vergi vs demiyorum burayı yürütmek için bir gider fln yok mu?
Bu kadar gelirin bir de akan çeşmesi yok mu?
R10'nun gideri hiç mi yok?
31
●3.125
- 11-07-2020, 22:03:29Gideri yok. Site sahibi Miami'de yaşıyor. Çalışmıyor.5 kişi bunu beğendi.
- 11-07-2020, 22:04:54Öyle bir amacım yok ama her işin bir de gideri vardır. Merak ettiğimden soruyorum.esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2020, 22:04:51Yanlış bilgi vermeyin lütfen. Maldivler'de yaşıyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coskun; soralım hatta
)
16 kişi bunu beğendi. - 11-07-2020, 22:07:11

)