• 11-07-2020, 22:07:12
    #10
    Qui non proficit, deficit
    Sunucu
    Avukat
    Domain 😂😂
    Vergisi bilmem nesi
    Saldırılara karşı çalışan ağalarda vardır herhalde.
  • 11-07-2020, 22:08:09
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gideri yok. Site sahibi Miami'de yaşıyor. Çalışmıyor.
    Webaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi vermeyin lütfen. Maldivler'de yaşıyor.
    Madagaskar da yaşıyor. insanları yanlış yönlendirmeyelim lütfen.
  • 11-07-2020, 22:08:08
    #12
    Gönüllülük esas olsada illaki bazı giderler olur.
    Avukatı var bir de forumun, baya da tanınmış bir kişi.

    Ama evet bu büyüklükte farklı bir organizasyon daha masraflı olurdu, çünkü r10'a bağlı, ekmeğini yıllarca burdan çıkarmış bir sürü insan gönüllü çalışmaya hazır, bu insanların çoğu aynı zamanda premium üye.

    Bunlardan biride ben, içerik ekibi olayını seviyorum.
  • 11-07-2020, 22:08:14
    #13
    @Coskun;
  • 11-07-2020, 22:08:25
    #14
    Gideri olmaz mı, ekip çok giderli..

    Atara atar, gidere gider.
  • 11-07-2020, 22:10:23
    #15
    Webaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi vermeyin lütfen. Maldivler'de yaşıyor.
    Mardinler'de olabilir ?
  • 11-07-2020, 22:11:10
    #16
    Sunucu masrafları, yasal işler avukat,muhasebe vs. giderleri vardır gerçi sunucu kendi sunucuları sanırım ekstra bir gideri olduğunu düşünmüyorum
  • 11-07-2020, 22:12:32
    #17
    Gideri var aylık 25 tl hosting parası ödüyor.
  • 11-07-2020, 22:13:03
    #18
    böyle bir konu açmak silivride gözünü açmak gibi birşey