Gönüllülük esas olsada illaki bazı giderler olur.
Avukatı var bir de forumun, baya da tanınmış bir kişi.

Ama evet bu büyüklükte farklı bir organizasyon daha masraflı olurdu, çünkü r10'a bağlı, ekmeğini yıllarca burdan çıkarmış bir sürü insan gönüllü çalışmaya hazır, bu insanların çoğu aynı zamanda premium üye.

Bunlardan biride ben, içerik ekibi olayını seviyorum.