ulusoylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhabalar,
merak ediyorum bu r10'da hiç mi gider yok? Alt yapı haricinde vs moderatörler falan hep gönüllü. Sizce r10 parayı nereye harcıyordur? Vergi vs demiyorum burayı yürütmek için bir gider fln yok mu?
Bu kadar gelirin bir de akan çeşmesi yok mu?

https://www.youtube.com/watch?v=sjQVWa6hIVo