Konu
R10'nun gideri hiç mi yok?
11-07-2020, 22:17:24
#20
hk0nline
karabektas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en son koronavirüsten dolayı bir ada aldığı söyleniyordu
doğru bilgi yayalım
Lütfen en doğru bilgileri yayalım benim duyduğuma göre kıta almıştı