Konu
R10'nun gideri hiç mi yok?
12-07-2020, 00:45:56
#24
demircanuzer
Gider çok az hocam hatta forum yazılımı wa-rez.
İşin şakası bir yana gönüllü ve eski moderatörlere güzel jestler yapılıyordur eminim.