Son zamanlarda açılan şikayet konularında şikayetçi olma neden çoğunlukla;
... adlı kullanıcıdan şikayetçim diye sebep belirtiliyor.
Bu konular diger kullanıcılara yasaklanmadan önce yoktu 😀.
Siz de farkettiniz mi bunu?
Şikayetçi olma nedenim; Şikayetçiyim
5
●260
- 12-06-2020, 17:36:08
- 12-06-2020, 17:41:13Aslında şikayetçiyim yerine. Ödeme yaptım vermedi. Şeklinde yazarlarsa sizin işiniz çok daha iyi olacak.bosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada benim dedigim yer konu başlığı değil. Konu iceriğindeki olan yer. @bosgezen; - 12-06-2020, 17:48:04* Şikayetçi olma nedenim: burda belirtiliyor zatenEnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2020, 17:52:55Sikayetci olma nedenim: @deneme ; adlı üyeden şikayetçiyimbosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazanlar var. Bu yüzden belirtmek istedim sadece 😊 - 12-06-2020, 18:09:52Yani şikayeti olmayan o şekil yazmaz konu açmaz 👍EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle