• 12-06-2020, 17:36:08
    #1
    Son zamanlarda açılan şikayet konularında şikayetçi olma neden çoğunlukla;

    ... adlı kullanıcıdan şikayetçim diye sebep belirtiliyor.

    Bu konular diger kullanıcılara yasaklanmadan önce yoktu 😀.

    Siz de farkettiniz mi bunu?
  • 12-06-2020, 17:38:52
    #2
    HizliResim.Net
    Şikayet konusu açarken bazı üyeler Çok ağır ithamlarda bulunarak başlıklar açıyordu bundan dolayı tek başlık örneği ile kısa ve öz anlaşılır bir konu içeriği ile konular açılıyor ve yönetimde hızlı çözüme kavuşması için çaba sarf ediyor
  • 12-06-2020, 17:41:13
    #3
    bosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet konusu açarken bazı üyeler Çok ağır ithamlarda bulunarak başlıklar açıyordu bundan dolayı tek başlık örneği ile kısa ve öz anlaşılır bir konu içeriği ile konular açılıyor ve yönetimde hızlı çözüme kavuşması için çaba sarf ediyor
    Aslında şikayetçiyim yerine. Ödeme yaptım vermedi. Şeklinde yazarlarsa sizin işiniz çok daha iyi olacak.

    Bu arada benim dedigim yer konu başlığı değil. Konu iceriğindeki olan yer. @bosgezen;
  • 12-06-2020, 17:48:04
    #4
    HizliResim.Net
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında şikayetçiyim yerine. Ödeme yaptım vermedi. Şeklinde yazarlarsa sizin işiniz çok daha iyi olacak.

    Bu arada benim dedigim yer konu başlığı değil. Konu iceriğindeki olan yer. @bosgezen;
    * Şikayetçi olma nedenim: burda belirtiliyor zaten
  • 12-06-2020, 17:52:55
    #5
    bosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * Şikayetçi olma nedenim: burda belirtiliyor zaten
    Sikayetci olma nedenim: @deneme ; adlı üyeden şikayetçiyim

    Yazanlar var. Bu yüzden belirtmek istedim sadece 😊
  • 12-06-2020, 18:09:52
    #6
    HizliResim.Net
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayetci olma nedenim: @deneme ; adlı üyeden şikayetçiyim

    Yazanlar var. Bu yüzden belirtmek istedim sadece 😊
    Yani şikayeti olmayan o şekil yazmaz konu açmaz 👍