bosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet konusu açarken bazı üyeler Çok ağır ithamlarda bulunarak başlıklar açıyordu bundan dolayı tek başlık örneği ile kısa ve öz anlaşılır bir konu içeriği ile konular açılıyor ve yönetimde hızlı çözüme kavuşması için çaba sarf ediyor
Aslında şikayetçiyim yerine. Ödeme yaptım vermedi. Şeklinde yazarlarsa sizin işiniz çok daha iyi olacak.

Bu arada benim dedigim yer konu başlığı değil. Konu iceriğindeki olan yer. @bosgezen;