Konu
Şikayetçi olma nedenim; Şikayetçiyim
12-06-2020, 17:36:08
#1
EnesCanturk
Son zamanlarda açılan şikayet konularında şikayetçi olma neden çoğunlukla;
... adlı kullanıcıdan şikayetçim diye sebep belirtiliyor.
Bu konular diger kullanıcılara yasaklanmadan önce yoktu 😀.
Siz de farkettiniz mi bunu?