Son zamanlarda açılan şikayet konularında şikayetçi olma neden çoğunlukla;

... adlı kullanıcıdan şikayetçim diye sebep belirtiliyor.

Bu konular diger kullanıcılara yasaklanmadan önce yoktu 😀.

Siz de farkettiniz mi bunu?