Konu
Şikayetçi olma nedenim; Şikayetçiyim
12-06-2020, 18:09:52
#6
Engin
HizliResim.Net
EnesCanturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sikayetci olma nedenim:
@
deneme
; adlı üyeden şikayetçiyim
Yazanlar var. Bu yüzden belirtmek istedim sadece 😊
Yani şikayeti olmayan o şekil yazmaz konu açmaz 👍