EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sikayetci olma nedenim: @deneme ; adlı üyeden şikayetçiyim

Yazanlar var. Bu yüzden belirtmek istedim sadece 😊
Yani şikayeti olmayan o şekil yazmaz konu açmaz 👍