Konu
Şikayetçi olma nedenim; Şikayetçiyim
12-06-2020, 17:52:55
#5
EnesCanturk
bosgezen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
* Şikayetçi olma nedenim: burda belirtiliyor zaten
Sikayetci olma nedenim:
@
deneme
; adlı üyeden şikayetçiyim
Yazanlar var. Bu yüzden belirtmek istedim sadece 😊