EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında şikayetçiyim yerine. Ödeme yaptım vermedi. Şeklinde yazarlarsa sizin işiniz çok daha iyi olacak.

Bu arada benim dedigim yer konu başlığı değil. Konu iceriğindeki olan yer. @bosgezen;
* Şikayetçi olma nedenim: burda belirtiliyor zaten