Konu
Şikayetçi olma nedenim; Şikayetçiyim
12-06-2020, 17:48:04
#4
Engin
HizliResim.Net
EnesCanturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aslında şikayetçiyim yerine. Ödeme yaptım vermedi. Şeklinde yazarlarsa sizin işiniz çok daha iyi olacak.
Bu arada benim dedigim yer konu başlığı değil. Konu iceriğindeki olan yer.
@
bosgezen
;
* Şikayetçi olma nedenim: burda belirtiliyor zaten