• 22-05-2020, 04:00:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende size ne diyorum bakın, çok acil kargom var hemen teslim edilmesi gerekiyor diye aktarma merkezine geliyor müşteri, 20.000 kargo arasından saatlerce arayıp buluyoruz bilin bakalım bu kadar önemli kargo ne ? Sokağa cıkma yasağına rağmen ceza yemeyi göze aldığı önemli kargo Ayakkabı, sokağa çıkma yasaklarında evde giymek için çok önemli ayakkabı sipariş etmiş ve bunun gibi yüzlerce istekle geliyorlar, çogu şubeye günlük limitler geldi artık iş yoğunlugunu kaldıramıyor hiçbir firma alakasız saçma siparişlerle dolu bunun arasında önemli kargolarda bekliyor malesef
    Beni yanlış anlamayın, sizin bahsettiğiniz o işgüzar kısma kızıyorum. 1 Hazirana kadar gitmezse kargo artık ben gideceğim Aydın'a...
  • 22-05-2020, 04:01:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diyorum ya firma hiç farketmiyor tüm firmalar bu şekilde temel yaşam malzemesi yada önemli evrak dosya ilaçları sınırlamadıkça daha çok geç gelir kargolar şuanda dolaşan kargoların %80i keyfi sipariş edilmiş ürünler.
    Benimkide keyfi hocam kedime oyuncak almıştım 1.5 ay önce sipariş etmiştim 3 hafta önce kargoya verdiler ses etmedim ihtiyaç değil diye. Önemli şu bu diyip üstüne de düşmedim 3 hafta bekleyip şubeye gitmeye karar verdim ama bilgisayar parçası sipariş edip zevkinden geri kalmak istemeyen yada dediğiniz gibi ayakkabıyı çok önemli gören insanlar var aktarmada gelip almak istiyorlar..
  • 22-05-2020, 04:04:52
    #12
    50 gram bile olmayan dosya paketini Istanbul'dan Gaziantep'e göndermek için 48 TL para istedi Sürat Kargo.

    Çalışanlar arasında da sanki babasının firması gibi takılanlar var, onları Allah ıslah etsin.

    Her firma ve her çalışan bir değil, sektörün yüz karaları çok ama. Mesela bir firma işleyişi sağlıklı sürdürmek için kota uyguluyor ya da belirli saate kadar işlem yapıyor; bazıları ise hunharca kargo kabul ediyor ama sonunda bunları dağıtamıyor.

    Sonuç olarak Allah seni ıslah etsin Sürat Kargo.
  • 22-05-2020, 04:07:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni yanlış anlamayın, sizin bahsettiğiniz o işgüzar kısma kızıyorum. 1 Hazirana kadar gitmezse kargo artık ben gideceğim Aydın'a...
    Ben saygı çerçevesinde herkesin dediğine saygı duyuyorum hocam sizde kendinizce haklısınız

    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimkide keyfi hocam kedime oyuncak almıştım 1.5 ay önce sipariş etmiştim 3 hafta önce kargoya verdiler ses etmedim ihtiyaç değil diye. Önemli şu bu diyip üstüne de düşmedim 3 hafta bekleyip şubeye gitmeye karar verdim ama bilgisayar parçası sipariş edip zevkinden geri kalmak istemeyen yada dediğiniz gibi ayakkabıyı çok önemli gören insanlar var aktarmada gelip almak istiyorlar..
    Hocam geçen forumda bir arkadaşın annesı rahatsızdı dua istedi allah var bende ettim. Ameliyat vs oldu düzeldi allah uzun ömür versin ama aynı arkadas kargo ve kuryecilere sövüyordu, annesini ameliyat eden doktorun önlüğünden ameliyattaki ilaçlara kadar hepsini sövdüğü arkadaşlar getirdi bunu hiç düşünmüyor ben buna kızıyorum. Bak daha az önce saat 12 de çıktığım aktarmaya geri geldim sırf ilaç bulunması gerekiyor diye tüm vardiya geri gelip aktarmada ilaç aradık bu insanlık işi kimse zorla getirtilmedi sırf o ilacı bekleyen biz yada ailemizden biri olabilirdi diye.
  • 22-05-2020, 04:16:17
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her mesleğin bir zorluğu var maalesef. Bu zorluğun üstesinden gelemiyorsanız o mesleği yapmamanız gerekiyor. Haksızlığa uğrayan elbette sitem edecek. Bu sitemler sizin şahsınıza değil, kargo firmasınadır. Şahıs nezdinde değerlendirmeyin bence eleştirileri. Emek veren kuryelerin ne şartlarda çalıştığını az çok biliyoruz.
    Kargo firması 30 kişinin yapacağı işi 10 kişiye yaptırmaya çalışırsa bu şekilde sorunlar olur. 35 bin kargoyu teslim etmek 30 kişinin altından kalkabileceği iş ise ve o işi 10 kişiye yükledilerse, aslında sizin de siteminizin müşteriye değil işverene olması gerekir.
  • 22-05-2020, 04:19:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mesleğin bir zorluğu var maalesef. Bu zorluğun üstesinden gelemiyorsanız o mesleği yapmamanız gerekiyor. Haksızlığa uğrayan elbette sitem edecek. Bu sitemler sizin şahsınıza değil, kargo firmasınadır. Şahıs nezdinde değerlendirmeyin bence eleştirileri. Emek veren kuryelerin ne şartlarda çalıştığını az çok biliyoruz.
    Kargo firması 30 kişinin yapacağı işi 10 kişiye yaptırmaya çalışırsa bu şekilde sorunlar olur. 35 bin kargoyu teslim etmek 30 kişinin altından kalkabileceği iş ise ve o işi 10 kişiye yükledilerse, aslında sizin de siteminizin müşteriye değil işverene olması gerekir.
    Ve sorun zorluk değil allaha şükür yapıyorum ve memnunumda, benim tek sorunum bir kişinin suçunu tüm çalışanlara yüklemek.

    Ülkemiz şartlarında iş beğenmemezlik oranıda çok fazla hocam. Her gün işe başlayıp saatler içinde kaçıp giden çok insanda var
  • 22-05-2020, 10:10:54
    #16
    forumdaki tepkilerin çogu kargo firmalarının sistemlerine yani kota vs koymayıp fazla kargo kabul etmek, aşırı kargo oluınca geç teslimatlar. Yani burada herkes haklı. Çalışanlar ne kadar haklı isede müşterilerde bir o kadar haklıdır sonucta insanlar para verip ürünlerini alıyorlar ve teslimi istemeleri çok dogal birşey.Keyfi ihtiyac kargolarnın artmasının sebebi insanların dısarı cıkmamasından dolayıdır. Kendi adıma soyleyim herseyi internetten alıyorum. Dışarı çıkmıyorum yaptıgım şeyide yanlış bulmuyorum.
    İlaç vs arıyoruz demissiniz burada sizinde sucunuz yok kargo firmaları dese ilaç gönderileri acileti vip hizmet gibi birsey olsa yada araçlarda ayrı bir bölüümde getirilse aramak için zaman kaybı olmaz diye düsünüyorum ama yine dedigim gibi burda sizin yapabileceginix birsey yok. Kargo firması bunları dusunmeli.

    işinizi düzgün yapıyorsanız soylenenlere kulak asmayın bence edilen sitemlerin çogu kargo firmaların polikatılara
  • 22-05-2020, 10:25:02
    #17
    Bizim kargomuz Konya ya geldi. Daha sonra teslim edilmedi. Erzurum'a gitmiş. Oradan sırayla Merzifon ve Ankaraya gelmiş. Şimdi tekrar Konya ya gelmiş. Sürat kargo sağolsun akraba olmayı bile geçtik😀
  • 22-05-2020, 11:00:30
    #18
    Lafımız zaten işini düzgün yapanlara değil
    Kargolara futbol topu muamelesi yapanlara ve iş, yönetim, planlama bilmeyen 3 kuruşun hesabını yapan yöneticilerinize
    Şahsen ben işimi düzgün yapsam sağda solda genelleme yapan küfür edenlere aldırış etmezdim siz de etmeyin