forumdaki tepkilerin çogu kargo firmalarının sistemlerine yani kota vs koymayıp fazla kargo kabul etmek, aşırı kargo oluınca geç teslimatlar. Yani burada herkes haklı. Çalışanlar ne kadar haklı isede müşterilerde bir o kadar haklıdır sonucta insanlar para verip ürünlerini alıyorlar ve teslimi istemeleri çok dogal birşey.Keyfi ihtiyac kargolarnın artmasının sebebi insanların dısarı cıkmamasından dolayıdır. Kendi adıma soyleyim herseyi internetten alıyorum. Dışarı çıkmıyorum yaptıgım şeyide yanlış bulmuyorum.
İlaç vs arıyoruz demissiniz burada sizinde sucunuz yok kargo firmaları dese ilaç gönderileri acileti vip hizmet gibi birsey olsa yada araçlarda ayrı bir bölüümde getirilse aramak için zaman kaybı olmaz diye düsünüyorum ama yine dedigim gibi burda sizin yapabileceginix birsey yok. Kargo firması bunları dusunmeli.
işinizi düzgün yapıyorsanız soylenenlere kulak asmayın bence edilen sitemlerin çogu kargo firmaların polikatılara