• 22-05-2020, 03:45:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aylardır konuları görüyorum susuyorum ama artık bir yere kadar patlama noktasına geldim.

    Bende kargo çalışanıyım, ve forumda bir aile bireylerimize küfür yemediğimiz kaldı,

    Arkadaşlar herkes aynı değil öncelikle bunu bilip, her sektörde olduğu gibi bu sektördede kötü çalışan insanlar var, nasıl ki bilgisayarınızı tamire verdiğinizde içinden parça çalmaya çalışan insanlar yada ayıplı araç mal vb şeyler satan insanlar var, bizim sektördede bu tarz insanlar var.

    Günlük bulunduğum aktarmada 35.000 kargo geçiyor. Dile kolay geliyor ama söylendigi kadar basit değil 20.000 kargo sadece günlük aktarma merkezinde yatıyor.

    Yasakların oldugu günde çok acil kargom var diye aktarma merkezine gelip ayakkabı siparişi alan insanlar var bende bunları baz alıp tüm müşterilere mi sövüp sayayım allah aşkına işim bile değilken 12 de mesaiden çıkıp 20.000 kargo arasından ilaç kargosu arıyoruz bu saatte kimse aramak yada evinde uyumak varken bu kargonun peşinde koşmak zorunda degiliz ama insani yanımız var gelmiyoruz desek kimse maaşımızdan kesmiyor, ama o arkadaş yerine benim ailem yada arkadaşlarımdan biride olabilirdi. Aktarma merkezinde pozitif çıkan 7 vaka var 3 ü yoğun bakımda yatıyor ve bunlar her gün beraber olduğumuz insanlar, belki bizde tehlike altındayız buna rağmen çalışıyoruz.

    Biraz empati yapın başka birşey istemiyoruz. Telefonumdan yazıyorum hatam varsa affola. Kimsenin kalbini kırmak değil niyetim ama gerçekten ağıza alınmayacak sözler söyleniyor hala.
  • 22-05-2020, 03:48:35
    #2
    Bende n11 de bir satici olarak dediginiz gibi her kurye ayni degil karakter meselesi bagzilari futbol topu gibi davraniyor kargolara
  • 22-05-2020, 03:49:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylardır konuları görüyorum susuyorum ama artık bir yere kadar patlama noktasına geldim.

    Bende kargo çalışanıyım, ve forumda bir aile bireylerimize küfür yemediğimiz kaldı,

    Arkadaşlar herkes aynı değil öncelikle bunu bilip, her sektörde olduğu gibi bu sektördede kötü çalışan insanlar var, nasıl ki bilgisayarınızı tamire verdiğinizde içinden parça çalmaya çalışan insanlar yada ayıplı araç mal vb şeyler satan insanlar var, bizim sektördede bu tarz insanlar var.

    Günlük bulunduğum aktarmada 35.000 kargo geçiyor. Dile kolay geliyor ama söylendigi kadar basit değil 20.000 kargo sadece günlük aktarma merkezinde yatıyor.

    Yasakların oldugu günde çok acil kargom var diye aktarma merkezine gelip ayakkabı siparişi alan insanlar var bende bunları baz alıp tüm müşterilere mi sövüp sayayım allah aşkına işim bile değilken 12 de mesaiden çıkıp 20.000 kargo arasından ilaç kargosu arıyoruz bu saatte kimse aramak yada evinde uyumak varken bu kargonun peşinde koşmak zorunda degiliz ama insani yanımız var gelmiyoruz desek kimse maaşımızdan kesmiyor, ama o arkadaş yerine benim ailem yada arkadaşlarımdan biride olabilirdi. Aktarma merkezinde pozitif çıkan 7 vaka var 3 ü yoğun bakımda yatıyor ve bunlar her gün beraber olduğumuz insanlar, belki bizde tehlike altındayız buna rağmen çalışıyoruz.

    Biraz empati yapın başka birşey istemiyoruz. Telefonumdan yazıyorum hatam varsa affola. Kimsenin kalbini kırmak değil niyetim ama gerçekten ağıza alınmayacak sözler söyleniyor hala.
    Kardeş sende haklısın birşey demiyorum ama işgüzarlığı haddi hesabı yok. 2 hafta önce aydına gönderdiğim ve ertesi gün şubede olan kargo hala şubede bekliyor. İçerisinde resmi evrak var ve aciliyet gerektiriyor. Hergün takip konda teslim edilemedi diye güncelleme atılıyor. Şimdi ben ne yapayım? Ha bugün gider ha yarın gider derken vakit geçti gitti. Telefonu açan yok maile dönen yok... Aydına şubeye mi gideyim?
  • 22-05-2020, 03:49:44
    #4
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Hocam saygısız, görgüsüz şahısları dikkate almayın bile. Bu zor günlerde dışarıda en çok olan meslek sizsiniz. Allah hepinizin yardımcısı olsun.
  • 22-05-2020, 03:54:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş sende haklısın birşey demiyorum ama işgüzarlığı haddi hesabı yok. 2 hafta önce aydına gönderdiğim ve ertesi gün şubede olan kargo hala şubede bekliyor. İçerisinde resmi evrak var ve aciliyet gerektiriyor. Hergün takip konda teslim edilemedi diye güncelleme atılıyor. Şimdi ben ne yapayım? Ha bugün gider ha yarın gider derken vakit geçti gitti. Telefonu açan yok maile dönen yok... Aydına şubeye mi gideyim?
    Hocam bende size ne diyorum bakın, çok acil kargom var hemen teslim edilmesi gerekiyor diye aktarma merkezine geliyor müşteri, 20.000 kargo arasından saatlerce arayıp buluyoruz bilin bakalım bu kadar önemli kargo ne ? Sokağa cıkma yasağına rağmen ceza yemeyi göze aldığı önemli kargo Ayakkabı, sokağa çıkma yasaklarında evde giymek için çok önemli ayakkabı sipariş etmiş ve bunun gibi yüzlerce istekle geliyorlar, çogu şubeye günlük limitler geldi artık iş yoğunlugunu kaldıramıyor hiçbir firma alakasız saçma siparişlerle dolu bunun arasında önemli kargolarda bekliyor malesef
  • 22-05-2020, 03:54:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ağzı olan konuşur hocam sen bunları takma.

    Kolaylıklar dilerim.
  • 22-05-2020, 03:55:27
    #7
    Allah yardımcınız olsun. Her işte olduğu gibi kargoda böyle Malesef fakat bu durum kargoda daha fazla. Tokat’ta bir mng şubesi var müdür r10’dan inanılmaz şekilde iyi yönetiyor ve çalışanların hepsi çok iyi.
  • 22-05-2020, 03:56:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    3 gün önce kargomu almaya gittim 3 haftadır kargo şubesinde yatıyor dağıtıma 1 kez çıkartmaya tenezzül etmediler, 2-2 sırayla alıyorlardı içeriye,2 saatten fazla süre sırada bekledim sıra bana geldiğinde adımı soyadımı söyledim 40dk kargomu aradılar yetmedi benide aldı yanına depoya gittik depoda da kargom yok ve kaybolmuş 2-3 gün bekleyin bulmaya çalışalım dedi hak verdim 1 günde gelen kargoları görünce kaybolmasının nedeni bariz ve bugün bulup dağıtıma çıkartmışlar. Dediğim Kargo, Sürat Kargo. Şubeye gidip halini görüp kargonunuzun neden geç geldiğini anlayabilirsiniz. Lütfen emeğe saygı duyun keyiften kargoları bekletmiyorlar.
  • 22-05-2020, 03:58:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gün önce kargomu almaya gittim 3 haftadır kargo şubesinde yatıyor dağıtıma 1 kez çıkartmaya tenezzül etmediler, 2-2 sırayla alıyorlardı içeriye,2 saatten fazla süre sırada bekledim sıra bana geldiğinde adımı soyadımı söyledim 40dk kargomu aradılar yetmedi benide aldı yanına depoya gittik depoda da kargom yok ve kaybolmuş 2-3 gün bekleyin bulmaya çalışalım dedi hak verdim 1 günde gelen kargoları görünce kaybolmasının nedeni bariz ve bugün bulup dağıtıma çıkartmışlar. Dediğim Kargo, Sürat Kargo. Şubeye gidip halini görüp kargonunuzun neden geç geldiğini anlayabilirsiniz. Lütfen emeğe saygı duyun keyiften kargoları bekletmiyorlar.
    Hocam diyorum ya firma hiç farketmiyor tüm firmalar bu şekilde temel yaşam malzemesi yada önemli evrak dosya ilaçları sınırlamadıkça daha çok geç gelir kargolar şuanda dolaşan kargoların %80i keyfi sipariş edilmiş ürünler.