Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gün önce kargomu almaya gittim 3 haftadır kargo şubesinde yatıyor dağıtıma 1 kez çıkartmaya tenezzül etmediler, 2-2 sırayla alıyorlardı içeriye,2 saatten fazla süre sırada bekledim sıra bana geldiğinde adımı soyadımı söyledim 40dk kargomu aradılar yetmedi benide aldı yanına depoya gittik depoda da kargom yok ve kaybolmuş 2-3 gün bekleyin bulmaya çalışalım dedi hak verdim 1 günde gelen kargoları görünce kaybolmasının nedeni bariz ve bugün bulup dağıtıma çıkartmışlar. Dediğim Kargo, Sürat Kargo. Şubeye gidip halini görüp kargonunuzun neden geç geldiğini anlayabilirsiniz. Lütfen emeğe saygı duyun keyiften kargoları bekletmiyorlar.
Hocam diyorum ya firma hiç farketmiyor tüm firmalar bu şekilde temel yaşam malzemesi yada önemli evrak dosya ilaçları sınırlamadıkça daha çok geç gelir kargolar şuanda dolaşan kargoların %80i keyfi sipariş edilmiş ürünler.